Stránky

sobota 26. septembra 2009

Pečenie - varenie

Ahojte, dnes som sa nechala inšpirovať rybyčkou a jej skvelou višňovou žaluziou. Baby, môžem len a len odporučiť. Mňááám...to je dobrééé. A je to veľmi jednoduché. Rybyčka na svojej stánke podáva aj krátky popis s obrázkami...takže to zvládne ozaj každý...napr. aj ja :))) Na dôkaz toho pridávam obrázky ako vyzerajú moje "žaluzie".


Ja som použila slivkový lekvár...miesto višňového onééého :) ani to neviem vysloviť..termostabilnej náplne....podľa mňa, na slovensku to nie je možné ani dostať :) A nevytieklo mi to, takže spokojnosť...:)
Viem si to ešta predstaviť s medom a orechami :) Sláááávka potrebujem aspon 2 kg orechov :)) a možno dostaneš aj koláčik, ak ostane...xixi
Rybičke týmto ďakujem za skvelú inšpiráciu...
ooo pardóoon, kvapla mi slinka :))) idem si dať ešte jednu...

5 komentárov:

  1. Ahoj Zuzanko,pri pohledu na tu nadheru me take kvapou slinky :)))
    A jakpak se dela ta orechovo medova napln? Zni to uzasne.
    Preji krasnou nedeli.....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Monika, to netusim ako sa moze robit ta orechovo/medova napln, ale slinky sa mi zbehli uz len pri tej myslienke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzko, máš opravdu šikovně nařezané žaluzie, tam by nevyteklo nic. Asi si dáme opáčko, jak je tady vidím a slintám...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzera to uuuuuuuuzasne!!! mnaaaaam

    OdpovedaťOdstrániť