Stránky

streda 14. októbra 2009

Nákup

Decka...musím sa vám pochváliť...včera sme s mangelom objednavali v dalekej USA nejake male radosti pre nás...on oblečenie, ja fuuuu, ani to neviem vysloviť teda vypísmenkovať :)))) skvelé veci sú to....ale nepoviem vám to...nechajte sa prekvapiť...:) v lepšom prípade by to mohlo prísť niekedy koncom novembra....čo by mohlo, lebo chystám sa s tým robiť mikulášske mini balíčky a vianočné pohladnice...Samozrejme sa vám s tým hneď pochválim...minimálne fotkou :)
Musím sa vám inak priznať, že dnešnú noc som vôbec nespala :))) poznáte to....cestovná horúčka...tak ja som miesto toho mala "noc tvorby" celuuuuu noc som tvorila a skladala... takže si viete predstaviť ako som "nažhavená" :))) a nevyspaná :)) a to idem dnes aj cvičiť :))) žeby som tam zaspala? :))
Tak sa tešte so mnou ...
paaaaa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára