Stránky

sobota 6. marca 2010

Veľká Noc pokračovanie

Ahojte moji milí blogeri. Tak aj dnes som vystrihovala, lepila a vymýšlala nové pohľadnice na Veľkú Noc. Toto je mojích ešte horúcich 6 ks nových pohľadničiek. Zamerala som sa na netradičný vzor pohladníc - vajíčko, ale vytvorila som aj jedno klasické - štvorec.

Teraz si dám oddych a idem sa učiť háčkovať :) je marec, mesiac kníh, a ja som sa "obdarila" jednou knihou, ktorá mi hádam pomôže vysomáriť sa v tých znakoch a vzoroch :)

Nezabudnite, zajtra sa losuje v mojej súťaži, tak kto ešte neklikol, má poslednú šancu :)

5 komentárov:

  1. Ahojky Zuzanko, přibylo Ti plno krásných věcí, visačky jsou úžasné a pohlednice také. Držím palce s háčkováním, Ty jsi šikovná, to bude pro Tebe hračka.
    A taky Ti moc moc chválím košík....je fantastický!!! Mám radost, že se košíkářství neztratilo, je mi trochu smutno, když vidím jen pletené papírové košíky.

    Krásný večer. Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzko,pranicka jsou moc hezka,jsi sikulka.Clovek se ani nenadeje a uz tady budou velikonoce...to to leti :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, pohlednice jsou pěkné :)

    A s háčkováním se neboj ... ty jsi šikovná, to zvládneš. Nevím čím to je, ale já háčkování taky teď tak trošku propadla. Už mám i svou první dečku :)))

    Hezký den
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásné přáníčka a mile mě potěšil název Velká noc... už dlouho jsem to neslyšela :-)

    OdpovedaťOdstrániť