Stránky

streda 22. septembra 2010

Dnešné šťastie

Baby baby...ja som tak šťastná....dostala som veľa veľa darčekov :)....a to ani nič neoslavujem...:) Od Janky som dostala dnes balíček...úžasný!!! Nádherné vecičky, ktoré sa páčili nielen mne, ale aj nášmu kocúrovi Murkovi :) prišiel všetko skontrolovať...:) Veľmi milo ma to prekvapilo, som rada, že si Janka v tento jej šťastný deň spomenula aj na iného :) Janka obrovská vďaka!! :) Ako vidíš, obrázok si už našiel svoje miesto ;)


Ďalšiu radosť mi robia tieto vecičky....tie som si objednala z Anglicka...v podstate už môžu prísť aj vianoce :) som na ne pripravená...teraz už len tvoriť......veľmi sa na to teším..babyyyyy srdco mi bije až v galotách .)))))


Prajem aj Vám krásny deň...

5 komentárov:

  1. Zuzi,moc pěkné radosti a já přeji krásné tvořeníčko. PS:Doufám,že už je lépe a nachlazení je pryč...Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi- chlapci by řekli : jak málo stačí. . . . , ale nám mnohdy stačí fakt maličkost, aby jsme byly šťastné.
    Měj se pěkně
    Jaromila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzinko, jak já vám rozumím...srdénko se tetelí... :o)
    Krása převeliká- užijte si to!!
    a dárečky od Janinky - nádhera s nádechem starých časů.. áááách!!!
    Mějte krásné dníky!
    Danuška

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No teda, Zuzi, parádne vecičky!:) Z toho, čo som cez foto rozoznala, ma najviac uchvátili tie pečiatky, to bude ale tvorivý Advent:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzko, už se těším, co vyrobíš:o) Dostala si samé poklady.
    Pěkný večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť