Stránky

utorok 2. novembra 2010

Výhra a prekvapenie

Ahojte moje zlaté blogerky...tak sa vám musím pochváliť touto krásou čo mám už teraz doma. Ako prvé sú tu malé farebné pečiatky od Sandrušky, ktoré som vyhrala v jej mufinovej súťaži. Sú parádne...už sa teším, keď s nimi budem pracovať :), samozrejme sa s tým pochválim :)

A druhá vec, ktorá ma dnes veľmi potešila bol balíček od Ajky. Tak pááááni, to bolo prekvapenie a aké nááádherné! Ten anjelik nemá chybu...je to tak krásna práca...Ajka má zlaté rúčky....veď posúďte sami ...Anjelika mám zaveseného na dverách, čo ste si isto všimli aby nás chránil vždy keď budeme odchádzať alebo prichádzať...:)


A toto, odpadnem....toto háčkované vrecúško som chcela mať doma....baby a ja ho máááám :))) neverím vlastným očiam....zázraky sa naozaj dejú, sú to síce maličkosti, ale sú to nádherné maličkosti, ktoré vedia obrovky potešiť!


Prajem vám krásny zvyšok dňa...plný úsmevu a šťastia, tak ako sa cítim teraz ja ....:)

2 komentáre:

  1. Zuzánko, jsem ráda, že andělka udělala radost, že vše dorazilo v pořádku! Pytlíček je od naší šikulky SAR, to jste asi poznaly všechny, takže je to taková zásluha obou,že jsme tě potěšily a splnily přání :)) Nic není nemožné :))) Krásné narozeniny Zuzánko!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné narozeninky Zuzi.Přeji ti s celého srdce jen to nejlepší...Moc moc zdravím,Soňa

    OdpovedaťOdstrániť