Stránky

nedeľa 17. júna 2012

Súťaž :)

... zavárate?.... určite áno, lebo občas sa na vašom blogu pochválite...
...ja sa priznám, že nie, lebo nemám úložný priestor v tomto dvojizbovom byte :) ... Tak som vždy tak drzá a pár fliaš uhoriek a zaváraného ovocia si vezmem od svokry.
...ale vám šikulám, ale aj tým, ktoré ste ako ja .) ponúkam malú súťaž...pár visačiek na zaváraniny, ktoré som dnes odušu "vypečiatkovala" a vyrezávala ...
...netreba pre to urobiť veľa, stačí mi napísať do komentu tohto príspevku, čo zavárate najradšej a keby sa vám strašne chcelo, tak môžete pridať aj recept. Možno pre mňa do budúcna, alebo pre začiatočníkov...ktorí nevedia ako na to.
Ak nemáte blog, zanechajte na seba kontakt... Táto malá zaváraninová súťaž bude trvať do 22.6.2012
...Večer tohto dňa budem losovať ...
...teším sa na vaše komentáre...
paaaa, Zuzana

14 komentárov:

  1. Já se tady vždycky nemůžu vynadívat.To jsou krásné věci a šikovné ruce.Já ráda zavařuji okurky a džem z jahůdek,jen není moc času a místa je zatím taky málo.Moc zdravím a přeji krásný týden.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juj Zuzka, tak vysačky sú nádherné ja ln tak naliepam rok výroby hala-bala ... Zaváram ale nie veľa, lebo mamina zatiaľ robí zásoby a zásobuje všetky svoje deti. Ja robievam hlavne džemíky z rôzneho ovocia. Recept vždy rovnako na kilo ovocia pol kila cukru a varím a varím do zhustnutia. Tento rom som začala jahôdkovým ... Pekný večer, Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Zuzanko...nádherné visačky jsi vyrobila.Já nejraději vyrábím džemy z ovoce,které nám roste na chalupě nebo v nedalekém lese....no a samozřejmě okurky,ty nikdy nesmí chybět.Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, škoda, že mám stejný problém s ukládáním zavařeného, protože Tvoje etiketky jsou prostě NÁÁÁDHERNÉÉÉ!!! Jsou to opravdu líbezné kousky a já bych si je nechala už jen jako sběratelský kousek, který nikdo nemá! Ať Ti stále tak krásně tvoří! LenkaH.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzi tie sú nádherné:)A čo sa týka zavárania tak ja len plánujem a nakoniec sa zobudím až keď je po funuse. Ale občas sa spamätám a čosi zavarím hlavne uhorky a džemy. Pá maj sa krásne slniečkovo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzko, v zavarovani jsem novacek, zacala jsem az loni. Delala jsem nekolik marmelad a letos jsem se pustila do rebarborovo-jahodove marmelady. Byl to tak trosku darek pro manzela, nebot rad vzpomina na svou babicku, ktera prave tuto marmeladu delavala. Mej krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda Zuzko, ty jsou krásné! A jde opravdu v pravou chvíli - momentálně "jedu" ve višních :o)
    Dneska to byly višně v koňaku, v sobotu s mamkou děláme na naši vyhlášenou rybízovou marmeládku :o)
    Krásná soutěž, moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzko, krásně jsi to vymyslela - zrovna je čas zavařování - já po dloooouhé době zavářela třešně, jestli bude něco meruněk - ty miluji,borůvky a jinak hlavně džemy a marmeládky / teď se vydařila bezinková mňamka.../ a na konec okurky... Etiketky jsou parádně vymazlené, to už nestíhám... Krásné tvořivé dny přeji. Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Zuzka, odkedy som mamou vyžívam sa v zásobovaní našej špajzky zaváraninami, či už je to jahodový kompót, uhorky, marhule, broskyne... Dobrá gazdinka žiadnym ovocím nepohrdne ;-) A ak má takých pomocníkov ako ja, je to radosť. Pridávam zopár fotiek z minuloročného zavárania. http://sitedekoracie.blogspot.sk/2012/06/pre-zuzku-fotky-o-zavarani.html , prajem pekný deň, natália

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Visačky sú super, ozdobia každú zaváraninu a samozrejme potešia i majiteľku. Ja najradšej zaváram cviklu...
    Prajem pekný deň,
    Aďa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nadherne visacky Zuzko, moc rada se souteze zucastnim :) Zavaruji kazdy rok a nejak cim dal vic. Napakuji deti, obdaruji pratele a vzdy toho jeste zbyde dost i pro nas. Mej se krasne, Monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Zuzko!!
    Zavařuji a tak soutěžím!!!!!!!!!!
    Strašně ráda zavařuji - cokoliv, ale asi nejraději marmeládky, lektvary a šťávy!!!!
    Visačky jsou krásné!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Zuzi, i já se přidávám do řady kuchařinek. U mě vedou marmelády a sirupy. Zítra mě zrovna čekají jahody - Vašík jahůdkovou marmeládu miluje, tak musím mít zásobu. A krásné etiketky by tomu daly ten správný punc. A tobě přeji krásný večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj,
    tak aj ja sa pridavam -etiketky su nadherne, take by sa mi zisli, prave som totiz robila ceresnovy dzem...:-)Dzemy su moj najoblubenejsi zavaraci vytvor, ale nejake speci recepty nemam, pouzivam pekne zelirovaci pripravok z obchodu, ako sa na zamestnanu gazdinku s obmedzenym volnym casom patri... Ale dzemy su chutne a vzdy sa vsetky zjedia...

    OdpovedaťOdstrániť