Stránky

utorok 28. októbra 2014

Októbrové challenge 2014

ahojte :)

doteraz som sa nezúčastňovala žiadnych súťaží ... alebo nazvime ich challenge, alebo aj výziev... Neviem prečo, možno som sa bála zapojiť sa do niečoho takého. Ale v určitom okamihu nastal zlom a povedala som si, že veď vôbec nejde o život je to zábava a hlavne to posúva človeka dopredu lebo získava nové inšpirácie ... a nové pohľady ...

Preto som sa tento mesiac zapojila do dvoch challange... a asi to budem robiť pravidelne... :) 

Prvá je tu na Scrapper.sk - tam sa ešte stíhate aj prihlásiť... :)

Vytvorila som farebnú pohľadnicu... lebo jeseň je o farbách... a použila som na ňu tento materiál (sorry fotka je brutal rozmazaná):

 a tu je výsledok:

Druhá challenge je na Scrap Atelier - tam už prebieha hlasovanie a nie je možné sa prihlásiť. Ale určite bude aj Novembrová challenge, a tam sa určite prihláste... :)
Tu som si necvakla materiál, ktorý som použila... tak som nejako na to zabudla a pevne verím, že do budúcnosti sa to už nestane :)))) Ale výsledok je tu:


Tak priatelia do challengovania! :)

pá, s láskou
Zuzana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára