Stránky

piatok 27. februára 2015

Záložky do kníh

... kto rád číta, vie, že záložky sú veľmi dôležité ... aby sme si nerobili "somárske" uši alebo nepoužili akýkoľvek materiál, ktorý nájdeme po ruke... :) 
Tieto tri grácie som vyrobila pre jednu veľmi milú pani v knižnici, do ktorej som sa prednedávnom zapísala... lebo... nedávno som sa presťahovala... a ja kam idem, tam hľadám knižnice : ))) 


tak sa majte krásne, čítajte, milujte a množte sa :) či to bolo nejak inak ? :)))

pá, s láskou
Zuzana

4 komentáre:

  1. Ahoj Zuzi, musím ti dát za pravdu: záložky do knih jsou důležité !Totiž zrovna včera jsem začala číst novou knížku a pak jsem samozřejmě hledala, čím ji založit, no nic jsem nenašla a musela jsem utrhonut kousek křížovek a tento obyčejný papír se vážně k té krásné knize nehodil...ke krásným knihám patří krásná záložka a ty tvé jsou moc moc krásné,stylové!Přeji pohodový nastávající víkend. Elli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skutočne, veľmi pekné záložky ... nápadité, zaujímavé, pani v knižnice sa určite poteší ... musím sa priznať, že ja som na zakladanie používala pohľadnice ... ale museli byť naozaj pekné ... teraz som si ušila textilné obaly na knihy so šnúrkou a záložky už nehľadám ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanko, ty záložky jsou moc krásné a hodně se mi líbí i ta tvoje naparáděná plechovka. Jsi šikovná!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné záložky Zuzko, zrovna by se mi nějaké hodily :-) Hezký víkend! Radka

    OdpovedaťOdstrániť