Stránky

pondelok 25. januára 2016

Výzva č. 1 - ArtGrupa ATC - a obľúbená kniha

Na stránke ArtGrupa ATC vyhlásila Deniska prvú výzvu v tomto roku. Téma tejto výzvy je veľmi zaujímavá.... Vezmi svoju obľúbenú knihu, nalistuj 150-tu stranu a vyber jednu-dve vety, ktoré ťa inšpirujú k tvorbe.

Vybrala som si knihu Harry Potter a Kameň mudrcov....mám rada story o mladom čarodejníkovi a jeho priateľoch... čo vám poviem, aj vo svojich ....psssst... rokoch :) som ešte dieťa a keď ho dávajú v TV, vždy si nájdem čas a pozriem si to, trebárs aj dva dni po sebe : ))) Človek vkĺzne do ríše fantázie a sníva...

Na 150 strane začína nová kapitola ... kde sa hovorí o metlobale a Harryho strachu zo znemožnenia sa pred jeho večným nepriateľom Malfoyom...

A tak som vzala "metlu" :) a zakomponovala som ju do svojej dvoj-stránky. Všimli ste si zlatú strelu? Tá tam nesmie chýbať, keďže ide o metlobal :)





 
 
Majte sa krásne
pa, Zuzana

13 komentárov:

  1. Zaujímavo si si poradila, Zuzka. Momentálne nečítam nič. Musím, ale porozmýšľať, ktorá bola moja najobľúbenejšia. Bolo ich viac.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hneď som si myslela, že to bude mať niečo s metlobalom!
    Super!!!
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, skvostný vpis! Perfektní provedení,nádherně tajemná atmosféra. Už se těším na další vpisy!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemám slov, perfektní!
    Zuzanko, měj hezký den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Świetne tło. Też lubię Harrego Pottera.

    OdpovedaťOdstrániť