Stránky

štvrtok 11. februára 2016

ATC - Delikátnosť

ArtGrupa ATC vyhlásila ďalšiu krásnu výzvu, ktorej témou je Delikátnosť.

Význam slova delikátny:

1. jemný, nežný, taktný
2. háklivý, chúlostivý
3. chutný, lahodný, vyberaný

Ja som si vybrala možnosť 1 - jemný, nežný, taktný.... pre mňa jemnosť predstavuje bielu farbu, alebo jemné tóny farieb, a keďže milujem anjelov a víly nesmeli chýbať v tejto výzve.... tiež sú to také jemné a nežné bytosti ...





Teším sa aké ATC vymyslia ostatné baby... to je ako čakať na darčeky a postupne ich pekne otvárať a tešiť sa :) a hííkať 

Majte sa krásne
pá, Zuzana

14 komentárov:

  1. Dobre si vystihla jemnosť, Zuzka! Farbami aj anjelikmi a kvietkom!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, kouzelné!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie víly sú roztomilé, aj ja mám jednu od teba-pekne vo vitríne, aby som na ňu videla :) Pá
    m.

    OdpovedaťOdstrániť