Stránky

streda 14. decembra 2016

3D mánia

Som veľmi šťastná, že som sa mohla od decembra pridať do tvorivého tímu na scrapper.sk ... Môžem si povedať, že som nový člen DT a moje scrapovanie sa opäť posunulo a vyšší level. Cítim sa veľmi šťastne, ale zároveň veľmi zodpovedne a dúfam, že všetko pôjde ako po masle :)

Decembrová challenge na scrapper.sk je veľmi zaujímavá. Témou je použitie 3D obrázkov. Milujem tieto 3D skladačky...je to veľká zábava a dáva to obrovský efekt, či je to pohľadnica, zápisník, denník...čokoľvek. Ako tvoriť s 3D stavebnicami som písala TU v článku.

Ja som vytvorila tieto krásne papierové "salonky" a visačky na darčeky. Papierové salonky sú vo vnútri duté a je možné do nich vložiť malú sladkosť, ktorú môžete venovať niekomu na Mikuláša :)


A pár detailov:





Majte sa krásne,
pá Zuzana

1 komentár:

  1. Zuzanko, ty jsi už v tomhle oboru opravdový mistr!!Je to krása!!Do detailů propracovaná!!

    OdpovedaťOdstrániť