Stránky

utorok 23. mája 2017

SHE

Na stránke More than words bola vyhlásená rýchla challenge s témou: Použi slovo "SHE" na pohľadnici, tag-u alebo ATC.

Ja som zvolila poslednú možnosť - ako inak - ATC - a použila som na to veľmi zvláštny materiál...Alobal... Klasický rozmer ATC papiera som obalila alobalom, a vložila do embosovacej kapse. Samozrejme som to prešla strojom a vznikol takýto krásny vzor:


Potom som vzala farby media ink - je to vlastne rýchloschnúci alkoholový atrament:

A naniesla som to na ten embosovaný alobal:


Presušila horkovzdušnou pištoľou a dostala som takýto krásne farebný podklad:


A ten som ozdobila usmiatymi žienkami:





majte sa krásne
Zuzana

1 komentár:

  1. Zuzka, krásne! Že to je z alobalu by človek ani neveril, keby si to neukázala a nepovedala! Žienky sú krásky :-)

    OdpovedaťOdstrániť